• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Marginalen via lånfl

N

Nykund

Gäst
Poäng: 0
Hej jag sökte via låneförmedlare och fick bösta räntan av marginalen. Men det gi k inte med b a nkid det bara snureade så jag bad att få skuldebrev per post. Jag borde få det imorgon och skickar då tillbaka direkt.
Men om de får brevet på fre när har jag utbetalning? Någon som lånat nyligen och kan berätta.
På deras hemsida står 2-5 dagar på ett ställe och 3-5 på ett annat. Men varför ska det ta så lång tid?
Hoppas någon kan berätta hur lång tid det tog irl. Tror mer på er än standardinfo.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
N

Nykund

Gäst
Poäng: 0
Ingen alls som har erfarenhet från marginalen?
Bra o veta om det kan ske på en dag eller en vecka. Alla erfarenheter mottages tacksamt. Nervös över ett avslag efter. Inskickat skuldebrev. Men det ska väl inte hända??
 

Silver

V.I.P
Poäng: 157
Blev medlem
19 April 2013
Meddelanden
309
Mottagna reaktioner
42
Poäng
157
Jag fick ett samlinglån hos marginalen för ca 6 månader sedan via Lendo. Jag signerade med BankID och hade pengarna på kontot två dagar efter så för mig gick det snabbt.
 
P

Pelle Z

Gäst
Poäng: 0
Hej jag sökte via låneförmedlare och fick bösta räntan av marginalen. Men det gi k inte med b a nkid det bara snureade så jag bad att få skuldebrev per post. Jag borde få det imorgon och skickar då tillbaka direkt.
Men om de får brevet på fre när har jag utbetalning? Någon som lånat nyligen och kan berätta.
På deras hemsida står 2-5 dagar på ett ställe och 3-5 på ett annat. Men varför ska det ta så lång tid?
Hoppas någon kan berätta hur lång tid det tog irl. Tror mer på er än standardinfo.

Signerade också med BankID och fick mina pengar på ca 2 dagar är väl 4-5 månader sen . Beror ju lite på ifall helgen infaller .
 
N

nykund

Gäst
Poäng: 0
supertack
låter ju bättre än 5 dagar, var lite nedslagen när jag såg de svaren av kundtjänst
hoppas det går fort trots brev
 
N

Nykund

Gäst
Poäng: 0
Pengarna inne imorse...kom redan igår kväll såg jag sedan. Det var grymt snabbt. Hoppas någon annan har nytta av info
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp